Friday 12 October 2007

Orson e BÄST!

Jag lyssnar på dem till o från jobbet varje dag. Musiken gör mig glad o pigg o uppåt, vilket är viktigt både på väg till jobbet o på väg hem. På morgonen: för att jag ska komma till jobbet med ett leende på läpparna, redo att möta alla mögliga pensionärer. På väg hem: för att jag ska orka GÅÅÅÅÅ hela vägen hem... Jag e alltid svintrött efter jobbet, mina ben o fötter o rygg brinner, mitt huvud är fullt av bomull och jag hör frtf hemska säckpipslåtar som jag fått lyssna på heeela dagen, samma skiva OM O OM IGEN. Då är det skönt att lyssna på lite Orson :) O det får mig alltid att gå snabbare, så jag kommer snabbare hem! :)

I onsdags satte de upp juldekorationer... :s LITE VÄL tidigt... :s Snart kommer de nog börja spela alla julversioner av säckpipelåtarna.. Amazing Grace med bjällerklang... BLÄ!

I onsdags brände jag mig i ansiktet... Lagade mat hemma på kvällen. Kokhet olja från stekpannan stänkte upp i ansiktet på mig.. Alldeles runt ögonen, jag har tur som blundade i tid, annars hade det kunnat sluta riktigt illa! Fy fan vad ont det gjorde! Nu ser jag ut som en spetälsk, alldeles fläckig i ansiktet.. KUL o gå till jobbet sån!

I helgen åker Neils pappa ÄNTLIGEN tillbaka till Irak!!! WOHOOOO!

Såg en skitdålig film igår, War. Med Jason Statham o Jet Li. FY FAN VAD DEN SÖG!!

Inte mycket annat har hänt, jag kollar på nya Heroes o nya Supernatural <3 Har börjat med en ny serie oxå, Bionic Woman. Den e ganska löjlig, men underhållande!

Häromnatten drömde jag att polisen var efter mig för nedladdning av filmer o musik! Usch vad rädd jag var i drömmen, var frtf rädd när jag vaknade. Jag drömmer massor nuförtin, kommer ihåg minst 2 drömmar varje morgon. Det händer alltid massa knäppa saker i dem, inte undra på att jag är helt slutkörd när jag vaknar på morgonen!

Ska käka frukost nu o göra mig iordning för jobbet.

Kommentarer tas tacksamt emot.

PUSSS

3 comments:

  1. heej bäbis!

    Shiit att du brände dej... aj aj.. Men ändå tur ju... Och akta ryggen du, se till att Neilgubben masserar den åt dej ;) Nu ska jag kila ner och kolla på Idol...
    Älskar dej gullefjun ;)

    ReplyDelete
  2. Aww stackare. Varm olja som gör så himla ont!

    Orson har jag aldrig hört tals om innan, kanske man borde ta och ta en titt på dem ^^

    Redan juldekorationer? det har ju inte ens vart allhelgona/halloween än ju!

    Love you!
    Puss och kram

    ReplyDelete
  3. på tal om juldekorationerna, idag frågade en gäst om hon fick ta kort på dem... :s säkert för o visa sina vänner o bekanta hur knäppa de är i skottland som sätter upp juldekorationerna i oktober!!!!!!! hoppas d iaf, eller så kanske hon tyckte de var fina.. :s massa superglada snögubbar, jag tycker de är läskiga..

    ReplyDelete