Wednesday 7 January 2009

long time no speak

Hej! Hur e läget??

Jag sitter hemma i myskläder o raggsockar. Jag har haft jätteont i huvudet större delen av dagen så jag orkade varken att klä på mig eller gå ut... Passade på att städa lite dock! Nu ser stället respektabelt ut igen...

Är hemskt att vara sjuk över jul... Jag hade ingen ork att leka med mina julklappar när jag kom hem.. :( Och hade absolut ingen ork att städa! Stackars Stina, både Neil o jag var frtf sjuka när hon kom, vi kan inte ha varit mycket till sällskap. Hon hade med sig julmust, jordgubbste, pepparkakor o MARABOU!!!! :D Tack Stina!!! :D

På nyår åkte vi till Edinburgh o gick på street party, det var kul :) Glasvegas spelade!! Ljudet var jättedåligt o publiken var görtråkig, men jag hade riktigt kul iaf :) Efter tolvslaget gick vi på knarkfest, men det blev lite mycket efter ett tag... Som tur var fick Stina o jag sova i Neils kompis lägenhet. Hans säng var jätteäcklig.. Luktade som att han inte hade tvättat sängkläderna på flera månader!!

Dagen efter väntade vi i flera timmar på att Willy, Neils jobbarkompis, skulle komma o hämta oss. Han är extremt dålig på att hålla tider... Vi var vrålhungriga, men när han väl kom så körde han oss till McDonalds :) Sen körde han i ungefär 95 km/h på smala, kolsvarta, dimmiga landsvägar hela vägen hem. Jag var helt övertygad om att vi skulle dö. Han kraschade sin förra bil...

I måndas åkte Stina o jag till Glasgow. Gick runt i lite affärer o sen gick vi på bio. Såg Twilight! Jag hade sett den innan, en nerladdad cam-version, men tyckte den var så bra! O den var ännu bättre på bio!! :D Såååå romantisk. De var så söta <3
Stina åkte hem igår, tisdag. Vi sov på Eurohostel o sen tog hon tåget tidigt på morgonen till flygplatsen. Jag gick o köpte Twilight-boken :) Har läst ut den nu o vill läsa resten av böckerna!! Men är totalt pank...

Nu ska jag gå o skrapa ihop nåt att äta till middag. Det var trevligt att ha dig här Stina!! <3 Ses o hörs snart!

Pussar till er alla x x x x x x

1 comment:

  1. Kul att du är tillbaks med bloggen, alltid lika kul att läsa :)
    Ta hand om dig, vi hörs och ses!! Kraaam!

    ReplyDelete