Tuesday 12 January 2010

Hej!!! Det var längesen :)

Hoppas ni hade en trevlig jul och nyår. Jag gjorde inget speciellt alls över julhelgen. Var bara ledig juldagen, det var fullt upp på jobbet.

Nu är jag på semester :) Har mest städat, sovit och sett på tv. Har varit jätteskönt :) Går tillbaks till jobbet på lördag bara för några dagar, sen är jag ledig en vecka till! Efter det jobbar jag ett par dagar, sen ledig ännu en vecka!! Januari är jättetyst och tråkigt på mitt jobb, så är en bra tid att ta semester. Mamma kommer hit i slutet av januari så det ser jag fram emot :)

Nu är det bara lite över en vecka till när Neil åker iväg på arméträning. Kommer bli tufft, men försöker fokusera på det positiva. Jag kan få titta på vad jag vill på tv blandannat!! :P Har börjat kolla upp lägenheter i södra England, utanför London. Är jättefint därnere, och varmt på sommaren :) Ska stanna här i några månader först o spara pengar, eller försöka iaf!! Jag har en jobbintervju på torsdag, hoppas det går bra :)

Om nån vill komma hit o hälsa på mig så är ni jättevälkomna!!!

Puss puss

No comments:

Post a Comment