Sunday 8 August 2010

I am a sinner!

Jag ser på There Will Be Blood, djup film med Daniel Day-Lewis.

I helgen var Neil hemma och hjälpte mig packa och städa. Det var underbart, jag lämnade honom en lååång lista på allt jag ville ha gjort och när jag kom hem från jobbet var hela listan avbockad, plus lite till!! Var en jätteskön känsla :) Det mesta är gjort nu, kan inte göra mycket mer innan onsdag då jag flyttar ut.

Idag jobbade jag sju till fyra, det gör jag varje söndag. Jag har inte vart på puben på flera månader, bara för att jag jobbar söndagmornar.. Det är ett långt skift men det går ganska fort ändå. Jag underhåller mig själv med småsaker som att skrämma en tjej som heter Caitlin med olika insekter, det är skitroligt!!

Snart har Neil permis, då ska vi försöka hitta på nåt mysigt ihop. Kanske åka till Plockton (norra Skottland) och hälsa på hans farföräldrar. Jag vill på bio, restaurang, museum!! Bli bortskämd helt enkelt! :)

1 comment:

  1. Du klagade på att jag inte hade kommenterat så här är en kommentar med min nya blogg :P

    ReplyDelete