Wednesday 8 September 2010

Nu är det inte långt kvar...

...tills jag är i Norge!!

Jag sitter i sängen och lyssnar på Darwin Deez, måste säga att jag är kär i honom oh hans musik!! Han är så sköööön :)

Idag var min näst sista dag på jobbet, imorgon jobbar jag bara 5 timmar på morgonen och sen har jag hela dagen till att packa o shoppa och allt vad jag nu behöver göra!! Imorgon kväll ska jag festa!!!! Med folk från mitt gamla jobb på restaurangen, folk från Coop och andra vänner :) Mitt flyg är inte förrns klockan sex på fredag eftermiddag så jag kommer ha massa tid att återhämta mig :)

Jag har lite blandade känslor över att åka, jag kommer sakna Moffat... Det här är mitt hem nu liksom. Jag kommer abolut sakna mina vänner och jobbarkompisar!!!! Jag trivs jättebra på Coop, är synd bara att lönen är så låg... Alla på Coop gav mig ett lyckatill-kort, choklad, smycken och pengar!!! Så sött av dem!! Jag blev jätteglad :)

Ska bli spännande att flytta till Norge, önska mig lycka till!!!

No comments:

Post a Comment