Saturday 27 September 2008

Bowling :D

Tja!

Igår var vi o bowlade!!! Det var jättejättejätteroligt!!! Roligaste jag har haft på länge :) Det är ju så svårt för Neil och mig att hitta på saker när vi inte har bil... Men igår lånade Neils jobbarkompis Willie sin brorsas bil, o körde oss till bowlingen :D

Willie är jättetrevlig och sjyst. Det är han som har ugglor och en stor hårig spindel som husdjur!! Vi hade tänkt åka till hans hus efter bowlingen o klappa djuren, men det blev alldeles för sent (var hemma vid midnatt). Willie vann på bowlingen, men jag var bara efter med 10 poäng eller så. Neil låg 30 poäng bakom mig!!! Haha!

Sen på hemvägen bjöd Wille oss på McDonalds, var jättegott. Cheeseburgare med pommes frites och en chokladmilkshake :) Det gjorde kvällen fulländad. Sen somnade jag i bilen hehe :)

Jag har varit på jättebra humör hela dagen. Så skönt att göra nåt annat än att vara fast i Moffat o kolla på film hela kvällen. Idag på jobbet var jag i köket, vilket jag verkligen gillar. Jag gjorde massa smörgåsar hela morgonen, och sen från klockan ett jobbade jag inget, utan snackade med folk, eller gick ut på baksidan med Peggy och tittade på den vilda kaninen som vi matar. Det fanns inget att göra tills klockan tre, då vi tog av maten, diskade och sen gick hem! En soft dag :) Jag är i köket imorgon igen :)

Nu ska jag läsa min nya bok :)

No comments:

Post a Comment