Saturday 20 September 2008

Jag är gravid!!!!!!!

Enligt ryktet på jobbet iaf..... :S Fick höra det av Peggy idag. Nån (vi vet inte vem) hade sagt det till nån annan i personalrummet, och snabbt som blixten visste alla. Eller "visste", det är ju inte sant... Ända till toppen gick det. Andrew (managern över hela Moffat Woollen Mill) och Shona (managern över restaurangdelen) satt o diskuterade personalen, folk som ska sluta o sånt, när han frågar Shona: "So what about Emma?" Hon bara satt helt paff, vaddå Emma liksom?

ANTAGLIGEN så skapades ryktet pga en fråga Peggy ställde mig förra veckan nångång, nån från affärsdelen måste ha hört det. Jag var görhungrig, o småkäkade hela dagen. Så Peggy frågade på skämt: "Is there something you wanna tell us Emma? Are you eating for two?"

Alltså jag är helt paff bara... Skrattretande! Jösses, det visar hur fort ryktet färdas.... Helt sjukt....................................................................

1 comment:

  1. eeep jag får dina blogginlägg direkt till mailen. o hann nästa få en hjärtattack :P

    men skumt vad rykten tar sig snabbt asså :S
    pöss älskar dig!

    ReplyDelete