Friday 26 September 2008

Shopping-galen

Idag fick jag lööön :D Har redan spenderat en femtedel av den... Hehe... Jag har köpt 2 par skor (jag köpte de gummistövlarna ja ville ha!), en extern dvd-brännare, 2 mascaror och impregneringsmedel till mina nya skor :D

Mina pälsiga skor är JÄTTESKÖNA och varma :D Inte världens bästa kvalité, men så var de ju billiga oxå. Jag älskar dem iaf!!

Dvd-brännare köpte jag för att jag behöver verkligen en! Min externa hårddisk är full :( Så får bränna över på skivor..

Igår var vi på puben med CJ. Han är Neils barndomskompis, bor i Glasgow och jobbar som kock. Han ser lite ut som Matt Willis, från en viss vinkel.. :P Jag drack bara 2 drinkar på hela kvällen, duktigt va? Jag AVSKYR att vara bakis... På tal om bakis, det är Neil idag. Hans chef skjutsade honom till jobbet, o han började spy i bilen, så hans chef var tvungen att stanna vid vägkanten så han kunde hoppa ut!!! Gud vad pinsamt...

Vi spelade biljard på puben, det var roligt :) Jag vann aldrig, men så har jag ju bara spelat biljard ungefär 5 ggr i mitt liv..

Nuuu ska jag äta lunch. Potatis/morot/lins/köttfärsgryta :) SUPERGOTT!!

No comments:

Post a Comment