Friday 12 September 2008

I'm gonnae get stabbed - Glasvegas



Först måste jag bara säga att Glasvegas är skitbra. De är ett skotskt band, helt otroliga! Jag älskar låten Daddy's gone :)

I onsdags åkte vi då till Glasgae och shoppade :) Gick bara på Primark, är ju så billit där att man inte behöver handla nån annanstans :) Jag köpte ett antal olika tunna jumprar i massa olika färger, en halsduk, tjocka strumpbyxor (för vintern) + strumpor och trosor. Neil fick lite strumpor han med.
Efter shoppingen mötte vi upp med Wullie, Georges kompis som har en affär i Glasgae. Han bjöd oss på lunch (jag åt baked potato with tuna mayo). Jag vet, jag är helt galen i bakpotatis just nu.. Efter lunchen gick vi in på Zavvi för att fördriva tiden innan vi skulle med bussen. Jag köpte en skiva till Neil, Glasvegas :D När jag skulle betala frågade killen i kassan om jag ville ha en poster. "It's our last one" sa han. Javisst sa jag då. Jag trodde inte mina ögon när han ropade på en annan som jobbade där och de började skala ner affischen som hängde på väggen bakom kassan!!! Jag trodde att de hade en färdigrullad affisch liksom... Var jättegulligt av dem :) Nu hänger den på väggen här hemma i vardagsrummet iaf :)

Igår hade Neil sin körteori, och han klarade det! 100% fick han :D Nu är det väl snart dags för mig att göra teori och ta körkort...

Idag åkte mamma hem :( Kommer sakna henne, men ser henne snart igen i november! :)

Ikväll ska vi på middag på Claudio's och fira Neil's mammas 40-årsdag!! Blir en liten pubrunda efteråt oxå, men jag jobbar ju imon så jag blir inte ute för länge!

Ha det bra!

No comments:

Post a Comment