Tuesday 30 September 2008

Tisdag redan!

På rugby-matchen i lördags lyckades Neil skada sig riktigt ordentligt.. Han fick en armbåge i ansiktet, rakt på munnen... Två tänder lossnade och han bet sig i tungan.. Men hoppade visst upp direkt efteråt, tryckte in tänderna, och fortsatte spela! Vilken hög smärttröskel han måste ha :S
Nu har han köpt tandskydd iaf.. Tänderna är inte lika vingliga, och tungan har börjat läka, förutom ett djupt djupt sår. Det är typ som en flik han kan lyfta på, så ser man inuti tungan :SSSS Göräckligt...

På kvällen i lördags gick vi ut på puben med rugbylaget. Det var.... intressant.... De tyckte att jag var väldigt modig som vågade mig ut med dem. De är ökända för att vara ohyfsade och väldigt grova i mun.
De var inte SÅ farliga tyckte jag, ganska harmlösa... Vart jag än vände mig så var det nån som STIRRADE på mig, eller ställde konstiga eller snuskiga (eller både och) frågor. De påminde mig om en hop med apor som försökte visa upp sina konster. Jag går gärna med dem ut igen, tillslut kanske de vänjer sig vid att jag är där och uppför sig som vanligt!

I söndags och igår fick jag spendera några värdefulla extra timmar med Neil, var jättemysigt :D Vi såg på Mona Lisa Smile och såg klart The Count of Monte Cristo, fransk mini-serie/film i 4 delar (?) , den är 6 timmar lång. Helt fantastiskt bra!!!

Nu ska jag äta rostat bröd med marmelad. Neil kommer hem om ett par timmar :)

1 comment:

  1. Vad äckligt!! X__x

    Hahaha, killar och deras barnsliga beteende. :D

    Den miniserien låter intressant..kanske borde kolla upp den! Kramar! :D

    ReplyDelete