Saturday 6 September 2008

Idag är det relax som gäller

Fy fan vad trött jag är *gäsp* Skulle bara kolla min mejl o sen sova, men så såg jag att Fia-chan var online så då måste jag prata med henne :) Saknar dig Fia!!!! Saknar dig ännu mer nu när du är så långt borta, konstigt nog. Jag trodde inte att distans gjorde nån skillnad i saknad, men det gör det!

Idag och imorgon är jag ledig, underbart! Ingrid åkte hem igår, var lite ledsamt, hon e så rolig :) Men är lite skönt oxå att bara ha mamma här, få ha henne för mig själv! Neil är på bortamatch på rugbyn, så är bara jag och mamma idag :D

Vi plockade kantareller idag :) Hittade ett par små trattkantareller oxå!! De är så goda :D Vi har inte rensat dem, utan vi gick bara hem o dumpade svampen på bordet, sen gick vi till Adamson's och åt lunch. Baked potato with baked beans and cheese, är oslagbart verkligen :D Det var bara en liten svamp-promenad som vi tog, för det blåser nåt för jävligt ute. Vi hade ingen större lust att fastna ute i skogen när det är storm, tänk om man skulle få en gren i huvudet!

Ska sova i nån timma eller två, sen måste vi rensa svampen (vi skjuter upp det så länge som möjligt), sen ska mamma laga god gryta :D

Just ja, vi var ju på puben häromkvällen.. Det var intressant.. Första och sista gången tror jag. Eller vi ska ju på puben när Carro e här, men då får vi nog gå på en fredag eller lördag när det är mer än 5 pers där..

2 comments:

  1. Jag känner likadant! Men nu är det ju jobbigt med STORA tidsskillnader också!!

    Skoj att din mamma är där just nu! Ha så skoj! :D Kramar!

    ReplyDelete
  2. Mamma hälsar till dig Fia!! :D

    ReplyDelete