Monday 8 September 2008

Tjollahopp!

Idag ska jag jobba.. Ser inte fram emot det, men det måste göras. Är ledig onsdag torsdag fredag sen så jag kan ju inte klaga :) Sen är semestern slut!! Tills Carro kommer hit :)

Igår åkte mamma, Neil och jag till Carlisle och shoppade! Först gick vi till TK-Maxx och tittade runt. Neil köpte en ram till ett stort foto han ska ge till sin mamma, hon fyller år om några dagar. Hon önskade sig ett foto på de 3 barnen tillsammans, så de tog en dag då de tog massa kort tillsammans. Det var så svårt att välja mellan fotona, så hon kommer få massor, i massa olika coola ramar.
Jag köpte en jättefin hoodie och en enkel svart tröja som är jättemjuk och varm, plus en faux fur throw till Neils mamma, en stor tjock pälsig filt, typ, som man draperar över soffan, sängen eller sig själv! Jag var sugen att köpa den till mig själv.... Den var så mjuk!! Som att klappa en kanin :) Vilket jag gjorde samma dag, den satt bland hundgodiset på disken i en djuraffär. Mamma köpte ett par vantar till mig (hon tappade ju bort mina sist hon var här), och Neil bjöd på en plånbok.
Sen drog vi vidare till Fat Face, där jag köpte ett par manchesterbyxor. Dyra som fan, men snygga som fan :) Var ett par andra byxor jag ville ha, men en storlek var alldeles för stor och en annan var alldeles för liten... Sen till Republic där jag köpte ett par jeans, och där Neil köpte en görläcker skjorta *dregel*

När vi blev hungriga gick vi till Shanghai Shanghai och åt kinesisk buffé. Det är sjukt gott, men jag orkar aldrig mer än 2 st tallrikar... :(

På onsdag ska mamma och jag till Glasgow och shoppa igen. Behöver vinterskor och vinterjacka, och lite basplagg. Kan lika gärna unna mig lite nu när jag har fått mina skattepengar :) Kanske shoppar lite i Dumfries på torsdag oxå, då ska Neil göra sin körteori! Håller tummarna för honom! :)

No comments:

Post a Comment