Saturday 29 September 2007

Baby baby, i think it's time we move on now

You Are a Good Friend Because You're Fun

You are energetic, amusing, and always up for a good time.
Optimistic and genuinely happy, you help people see the sunny side of life.

And you're always up for a party... no matter how big or small.
You're usually the first one to celebrate a friend's success.

Anyone who's interesting or fun is welcome in you circle of friends.
You're not the type of person to exclude or make fun of someone who's a little different.

Your friends need you most when: They're down or depressed

You really can't be friends with: Anyone who's stuck up or chronically unhappy

Your friendship quote: "It is one of the blessings of old friends that you can afford to be stupid with them."


Tänkte jag skulle sno den från Stina! MWAHAHAHA! :D

Lite roliga länkar!!
-Icon War (krig mellan ikonerna på skrivbordet)
-Human Beatbox (Helt omänskligt!)
-Kids Guitar Trio (Avundsjuk! Jag vill oxå kunna!)
-15 Unfortunately Placed Ads (Hahahaha!)

Varenda jävla morgon den här veckan har jag vaknat mellan 4 o 5 på morgonen o varit ÄCKLIGT pigg. Känt för att gå upp o dammsuga eller tvätta fönstren eller nåt. Sen när jag väl somnat om o vaknar igen kl 6, är jag JÄTTETRÖTT. Jobbigt... :( Så varje morgon äter jag frukost med Neil, sen diskar jag, kanske tvättar, städar upp i sovrummet. Då har klockan inte ens blivit 8 på morgonen..

Jag jobbar hela helgen. Ser fram emot onsdag, då e jag ledig i 5 dagar!! LÅÅÅÅÅÅÅÅNGHELG :D Hoppas jag får servera te o kaffe idag! Igår röjde jag borden. Det var soft, vi var 2 pers som hade hand om varsin del. Inte som i måndags, då jag var den enda om röjde o det var SKITMYCKET folk där. Måndag var min jobbigaste dag hittills, hade så himla ont i ryggen efter jobbet. Iaf så var jag i konservatoriet igår, d e ganska varmt där, men ljust, luftigt o med mycket utrymme för vagnen. AVSKYR att röja inne i restaurangen, e så himla trångt där o folk ställer sig i vägen eller tar för givet att JAG ska flytta på mig när jag uppenbarligen e upptagen med att JOBBA. O de behöver bara ta 2 extra steg till höger eller vänster så kommer de förbi. Men NÄDÅ. Låtom oss stå här o vänta!
2 frågor jag ALLTID får av gästerna när de försöker vara lustiga:
- Du får inte gå hem förrns du har diskat allt va? Haha!
- Det är mycket att göra på sommaren va? Hehe!
Jag jobbade inte ens här i somras, men det orkar jag aldrig förklara så jag säger bara: "Hehe, jajamän!" eller nåt annat glatt o falskt. Men jag måste säga att jag föredrar de som pratar med mig än de som bara glor elakt o fnyser.

Vad mer? Har sett Resident Evil III. Den var sådär.. :s Ganska trökig. Den första filmen e BÄST.

Tjingeling!

1 comment:

  1. Bättre sent än aldrig. Idag får du en kommentator ;)

    'You are energetic, amusing, and always up for a good time.'
    uhu.. stämmer in :P


    Your friendship quote: "It is one of the blessings of old friends that you can afford to be stupid with them."
    HAHAHAHA e det inte det vi gör varje gång vi träffas :P dummar oss o har skoj. Eller e det bara jag =0

    hahaha icon war xD LOL
    HUR kan människan låta så där?!?
    O har typ alla ställen idol liknande saker xD
    hm.. aha.. o nu var jag tvungen o installera adobe flashplayer :S

    4 o 5??!! jag skulle knappt kunna gå upp då!
    MEN va jobbigt o somna om >.< o sen va jättetrött. du kanske ska börja gå upp o gö nå sådär tidigt =S

    ewww människor alltså! bevis på att det inte bara e svenskar som fnyser o frustar åt människor. Bleeeh

    Hoppas allt arbetande har gått bra o att du får njuta av en häärlig långhelg *puss*

    ReplyDelete