Tuesday 25 September 2007

Tja IGEN! :D

Nu e jag hemma igen! Promenerade in till Moffat, o gick på banken. Ska dit på torsdag för ett möööööte. Vi ska prata om vad för slags bankkonto jag vill ha, vad jag vill med min framtid (fattar inte riktigt vad d har att göra med mitt bankkonto...) etc.

Sen gick jag till Co-op! De hade inga blåbär :( Så jag köpte hallon o svarta björnbär istället. O bakpotatis! Ska vi ha till käk ikväll. Chris ska laga maten, såklart! Har han gjort varje dag, hehe. Snackade med Mark på Co-op, han jobbar där. Han e sjyst!

Sen hann jag precis med bussen till Beattock ^^ Satt o tjötade med ett par pensionärer, supersöta! Vi vinkade till varann när jag gick av bussen.

Nu har min moster bokat flyg oxå! Hehe, kommer bli kul o ha henne o mamma här! De kommer säkert gå till den puben i byn o skämma ut mig totalt!

Usch vad trött jag bidde helt plötsligt. Ska nog *gäääääsp* sova!

*PUSSSSSSSSSAS*

5 comments:

  1. synd att de inte hade blåbär :( (hm... undra om det finns blåbär kvar i skogen...)
    Är björnbär inte alltid svarta när de är mogna? :S

    najs med trevliga och söta pensionärer :D

    Puss och kram

    ReplyDelete
  2. glömde skriva: trevligt att din moster också kommer :D dubbelt så kul besök med andra ord :D

    Puss och kram igen

    ReplyDelete
  3. jag vet inte, jag har alltid kallat d svarta björnbär. låter lixom bättre än bara "björnbär".. finns d röda björnbär? puss

    ReplyDelete
  4. vet inte, vet bara att björnbär är röda när de är omogna och jag har alltid bara sagt björnbär... aja sak samma.

    puss och kram

    ReplyDelete
  5. um.. skumt med framtiden o bankkontot :S

    ÅÅH hallon o björnbär. låter smarrigt värre!

    men vad skoj att din moster kommer oxå :P
    Så då vet du vad du ska förbereda dig för :P

    ReplyDelete