Saturday 22 September 2007

TRÖTT

Herrejössesjävlar, det var längesen jag var så här trött..

Idag serverade jag te o kaffe på jobbet. Lätt som en plätt, vi har en såndär kaffemaskin där man bara trycker på en knapp o så vips! har man en kopp latte eller cappuccino eller mocha eller vad man nu ville ha. deras varma choklad e SKITGOD!! den godaste varma choklan jag nånsin druckit.. :)

Jag brände mig på kokande vatten massa ggr idag... :( AJ!! :(

Vad mer.. Neil e i Edinburgh ikväll :( Han har nån kompis (EN TJEJ!!!!!!!! BITCH!) som ska flytta till Paris o har avskedfest blablabla nånting sånt. Jag hatar tjejer!!!

E för trött för att tänka. Ska lägga mig snart.

PUSS

2 comments:

  1. Varm choklad~
    det dricker jag typ varje skoldag. De har en kaffeautomat på skolan där man får en kopp kaffe, cappuccino, choklad etc för fyra kronor. Helt jävla underbart. <33
    Vill smaka på den där chokladen!! Varm choklad är mwah <3

    Hahaha, låter som om någon är svartis XP

    Och sov snart ja! Kramar!

    ReplyDelete
  2. emmis då... inte hatar du väl nån som du aldrig träffat ;) *retas*

    puss

    ReplyDelete