Tuesday 25 September 2007

Glömde säga!

Jag såg en överkörd orre på väg in till Moffat.. :( Eller så kanske d var en tjäder. Iaf, det var sorgligt... Den var så vacker *snyft* Det som inte var blodigt o brutet då.

Träffade värsta skumma sparven oxå. Jag gick förbi en mur när den hoppade ut från muren. från nån liten håla i muren alltså. Den pep, o sen hoppade den in i ett annat hål o bara satt där :s Varför flög den inte iväg? Jag satt o petade på den en stund, sen kom jag på att den kanske kunde få en hjärtattack av rädsla så jag gick. Jag kollade bakåt, o den hoppade aldrig ut igen. Den kanske bor där? Skumt.

2 comments:

  1. awww stackas fågel! alltid lika hemskt med påkörda djur ;_;

    skum sparv! Mamma har några sparvar som hon matar på balkongen ^^ de är så söta!

    puss och kram åter igen

    ReplyDelete
  2. Sparven kanske var social av sig!

    ReplyDelete