Thursday 27 September 2007

Ååååååh att man måste hitta på ett titelnamn varje gång!


Min sista lediga dag denna veckan. Har inte gjort NÅGOT vettigt, har lite ångest över d, men men.

Har iaf äntligen kommit igång o tatt kort på hemmet mitt, så ni som e intresserade får se hur det ser ut. Bilderna finns på min bilddagbok.


Neils pappa åkte härifrån tidigt imorse, för att flyga tillbaka til Irak. Men han hade råkat köra sitt pass i tvättmaskinen o det är helt.. ja.. tvättat. De accepterade det inte på flygplatsen, så han e på väg tillbaka hem.. FAAAAN. Han måste förmodligen skaffa ett nytt pass innan han kan åka. FAN FAN FAN. Han e trevlig o så, men jag o Neil vill ha lite tid för oss SJÄLVA. Hade tänkt laga nå god kyckling ikväll, mysa i soffan, o så. Kan vi ju glömma.. *STOR SUCK*

Har poppat popcorn i kastrull idag! Min första gång nånsin! :D Gick ga
nska bra, om man gillar svarta, VÄLDIGT knapriga kärnor. Mitt hår luktar popcorn nu :D


Cool sajt jag hittade igår: Musicovery, en interaktiv webbradio. Jag skapade min egen snöflinga här, o ett kalejdoskop här. De kom båda från den här sidan!

Neils pappa kom hem nu. Han kommer vara här över helgen iaf, kanske en vecka till..

Kollade på Heroes <3 igår!!! :D Åh det var så spännande!!! :D Längtar jättemycket till nästa avsnitt! JAG ÄLSKAR HEROES!! <3


3 comments:

  1. inte en enda liten kommentar har jag fått... :( jag blir så ledsen av att titta på den tomma kommentar-sidan att jag måste skriva en till mig själv. patetiskt..

    vill bara säga: DU ÄR BÄST EMMA! WOHOO! ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄÄÄRLDEN!

    puss på mig!

    ReplyDelete
  2. hej hej!
    Såg inte din uppdatering förän nu, jobbigt att han, neils pappa, måste vara kvar ett tag till :/

    Ska ta en titt på dina bilder senare, hinner inte nu... ska iväg och luncha med mamma strax, ja jag e i gbg.

    Ha det götta!
    Puss och kram

    ReplyDelete
  3. massa ulliga fluffiga fåår :D BÄÄÄÄ

    Såg bilderna på dagboken, o kommentaterade lite oxå ;)

    Jobbit med Neils pappa *kramar om*

    Så länge popcornen var ätbara ;) så gör det nog inget med knapriga kärnor

    snöflingegrejen e ju beroendeframkallande xD

    puss!

    ReplyDelete