Wednesday 26 September 2007

We'll live and die in these towns


Tjenare!
Pajen igår var jättegod!! Väldigt mättande bara.. Fick verkligen trycka
i mig de sista skedarna.

Vi kollade på Blackball på Sky igår. Den var rolig! Lite som Dodgeball (Vince Vaughn är med i båda, tex) men den handlar om en helt annan sport.

Idag är det bara chill som gäller! Eller ja, hade tänkt dammsuga vårt sovrum, städa toaletten, stryka lite kläder, tvätta våra sängkläder... SEN e d chill :D

Hittade en cool sajt, Howstuffworks. Man kan bl.a lära sig hur kyssar funkar,
eller sex. Om man inte e intresserad av det, hur vatten på flaska funkar, hemmakurer mot baksmälla (Linda), blöjeksem (Fia-chan), o PMS (Stina). Hehe!! :P Ta det inte personligt! Haha! Skoja bara lite med er ;) Hehehehehehe fan vad rolig jag e :P Iaf, sajten e skitbra! Önskar att jag hade vetat om den när jag gick på Cyber.. Hade kunnat sno massa fakta till skolarbeten därifrån!

GISSA VAD!!! Har laddat ner första avsnittet av andra säsongen av Heroes!! :D WIIEE!!

Hur e vädret i Sverige? Vill ha en rapport från Lule, Karlstad, Göteborg o
Skåne! Här e d kaaaallt. Förvirrande väder, för solen skiner, men luften riktigt bits. Igår när jag promenerade in till Moffat frös jag om händerna, benen o ansiktet, men solen stekte o jag var jättevarm om ryggen :s

Dags att börja städa nu! Vi hörs!!! Pussas

----------------
Now playing: The Enemy - Technodanceaphobic
via FoxyTunes

3 comments:

  1. MUMS FÖR GOD PAJ :P

    Blackball *funderar* har int hört talas om den innan. kanske nå o se nån gång


    HAHAHAHAHAHAHAHA
    baksmälla
    LMAO
    luv ya dear!

    Nja... bättre sent än aldrig. Nu kan du ju roa dig med den istället ;) (hemsidan)

    Vädret e lite mysko här.
    Mestadels kallt, under 10 grader, småmulet, ibland sol. Idag ÖSREGN o 13 grader :S sen på eftermiddagen masade sig solen fram.

    PUSS

    ReplyDelete
  2. PAJ = Mumsfilibaba (eller hur det nu stavas)

    hmm... PMS, vet inte om jag lider så mö av det, fast vem är jag att säga, borde väl vara folket omkring mig som märker om jag lider av det... aja

    Här i Karlstad är vädret varierande kan jag säga. Haft en del regn den senaste tiden blandat med strålande solsken. och det har vart rätt varmt de senaste dagarna runt +17 tror jag ^^ skööönt. Fast det har tyvärr blåst en hel del, fast det gör det alltid i denna stad tycker jag... Oj vilken lång rapport det blev

    Puss och kram

    ReplyDelete
  3. skooooja bara med dig stina!! du tror väl ändå inte att fia-chan har blöjeksem...? ;)

    PUSS

    ReplyDelete