Thursday 20 September 2007

Ännu en dag i Beattock



Tjena!

Igår var det grabbkväll ute o tjejkväll inne. Neil, Scott o Chris gick på puben (tvärs över gatan) o vi tjejer (Steph, Katy o jag) softade o käkade chips o chok
lad. Sen kom pojkarna hem, fulla som ägg. Neil gick o lade sig tidigt, för han jobbar idag. Vi andra satt uppe o snackade, hade jättetrevligt. Neil kom ner igen efter en stund, han kunde inte sova utan mig (NAAW:). De andra var uppe till 4 imorse o drack. Jag vaknade vid halv 4 av att Katy smsade, men d kunde ju inte stämma, hon låg ju i rummet breve o sov? Hon trodde att vi var där nere med de andra o hade skrivit "Schh!" jag svarade "Schh på dig själv, vi sover o du väckte mig!" Haha då skickade hon ett ångerfullt sms tillbaka o bad om ursäkt. Ska reta henne lite om d idag :P

Ska nog gå till banken idag o skaffa ett bankkonto! På tisdag nästa vecka ska jag på möte o ansöka om National Insurance Number. När jag fått det e allt kirrat!


Ska se om Scott orkar kolla på film idag. Han har köpt Princess Mononoke o ha
n har inte sett den innan, vill se den med honom!

Hade fått en liten request från Fia om att se mig i mina arbetskläder. Den ena bilden e suddig o på den andra ser jag ut som ett mongo. Take ur pic(k). Får se till att ta en bättre bild nån gång! Men visst ser jag prydlig ut :D

5 comments:

  1. Heej söto.... du e såå snygg i din nya uniform ;) haha... Neil gillar den säkert :D hahahha... Ne, nu ska ja återgå till pluggandet... och drömmandet om den söta människan :P haha

    Älskar dej massor min bäbiiis :P

    ReplyDelete
  2. lycka till med den söta människan Daviden! Hoppas ni har kul i helgen ;) Kom ihåg vad jag sagt bara!

    Pusss!!!

    ReplyDelete
  3. Vilken söööt emma :D

    Hoppas tjejkvällen var riktigt myspysig!!
    haha gulligt med Neil :P

    hahaha Katy.. stackaren som blir retad av dig ;)

    det e bara o masa sig iväg till banken missy ;) så du har allt klirat ;)

    helt enkelt. Tvinga scott o se på film ;) peta honom i revbenen om han somnar :P

    NAWWWWW vad söt emz e i sin uniform
    :P

    ReplyDelete
  4. du är hur söt som helst! verkligen superdupersupersöt! ^^

    skall återgå till mina studier nu,
    puss och kram, love ya lots

    ReplyDelete
  5. Prydligt värre. XP (men du ser jättefin ut i det!)

    Lool, stackarn. Pinsamt SMS. XD
    Men låter som du hade skoj ändå!! :D

    Och Princess Mononoke är uuunderbar! <33

    Kramar!

    ReplyDelete