Monday 24 September 2007

Shrooms

Tja!

Måndag igen! Jag jobbar idag, sen e jag ledig i 3 dagar, WOHOO! I lördas och igår var jag med o stängde restaurangen, lätt som en plätt, dammsög o torkade golven. Har inget emot att jobba till kl. 17 (stängning), man gör inte mycket sista timman. Igår satte sig vi 4 (Doreen, Jane, Joanne o jag) o drack varsin läsk/kaffe/varm choklad, medans vi väntade på att de sista gästerna skulle gå. Vi får inte lämna byggnaden före 16.55, så vi chillade innan vi städade. Man är alltid klar vid 16.45 annars.

Serverade te o kaffe igår mä, gick braaaa. Har haft ett par konfrontationer med gäster, men det har alltid gått bra (hittills). Pratade mer med Joanne o Steven igår. Längtar till fredag då Michele jobbar!!

Neil stod utanför o väntade när jag slutade jobbet. Han var bakfull som fan, hehe! Vi promenerade hem tillsammans, tog en dusch, åt stek (MUMS!!!) o kollade på film. Shrooms hette den. Typ Blair Witch + magiska svampar. Filmen var SKITDÅLIG! Den var dåligt klippt; hoppade lixom över scener som hade kunnat vart där. Pus att man fick aldrig ordentligt se det läskiga som hände. O slutet var KASST. Tack o lov var den kort, bara en timma o 20 min! Har laddat ner 1408 oxå, ska se den idag förmodligen.

Imon ska jag på min National Insurance Number intervju i Dumfries. Får kanske skjuts av Neils pappa, det skulle vara soft, går inte så många bussar! Hans pappa åker tillbaka till Irak imon kväll. Det har gått fort.

Mamma har bokat sina flygbiljetter nu! Hon kommer hit den 20:e nånting oktober o stannar i en vecka :D

PUSS O KRAM

GRATTIS STINA O LOUICE PÅ ERA FÖDELSEDAGAR! :D

2 comments:

  1. Trevligt att du trivs så bra på jobbet^^

    den filmen verkar verkligen skitdålig, fast sådant kan vara kul ibland.

    Kul att din mamma ska komma på besök ^^

    Puss och kram

    ReplyDelete
  2. Vad härligt med lite helg mitt i veckan ;)

    Låter som jobbet går bra :) e glad att du trivs där =D

    Filmen låter superskum ju!!!

    Roligt att din mamma kommer o hälsar på =D

    PUSSIS

    ReplyDelete